תרומה לקהילה

כמי שעוסקים בתחום הלקוחות, אנחנו מודעים מאוד לקהילה בתוכה אנו יושבים: הרי אותם לקוחות הם חלק מאותה קהילה. ממנה הם באים – ואליה חוזרים. לכן אנחנו רואים חשיבות רבה לתרומה לקהילה, במיוחד בתחומים בהם יש לנו ערך מוסף מהותי.

תמונות מיום מעשים טובים 2012

יום מעשים טובים 2011

במסגרת יום מעשים טובים שחל בחודש אפריל 2011 עובדי ROI CUSTOMERS שיפצו וצבעו מועדונית לילדים בסיכון
בשכונת רמת ישראל בתל אביב. בנוסף מתנדבים עובדי החברה באופן שוטף בעזרה לילדים בהכנת שיעורי הבית.

מכתב תודה ממנהלת המועדונית

" תודה מכל הלב על כל העשייה המבורכת שלכם,
זכינו ליום מקסים עם הרבה נתינה מצדכם.
ישר כוח.

חג שמח לכם ולבני משפחותיכם עם המון אהבה ואושר
מאחלים ילדי מועדונית רמת ישראל
והצוות: נילי, אלה, חן ודרורה"

ROI CUSTOMERS בחוברת "יום המעשים הטובים" באתר עמותת "רוח טובה".

 

 

 

 

 

 

 

*

כמו כן, אנו מקפידים לתרום ולהתגייס גם בפעילויות קהילתיות נוספות, כגון עזרה לעמותות בחגים ובאירועים שונים אחרים, ופעילויות מקומיות אחרות למען הקהילה.

במסגרת זו ביצעה ROI CUSTOMERS, בשיתוף עם עמותת נובה,  פרוייקטי התנדבות ותרומה במתן ייעוץ לשלוש עמותות הפועלות במגזר השלישי.  עמותות אלה אינן יכולות להרשות לעצמן מימון של תהליכים מסוג זה – אך קיים אצלם צורך אמיתי לחוות דעת מומחה בתחומים בהם הם עוסקים מתוך תחושת שליחות אמיתית.

באופן זה יכולנו לגעת באלפים רבים של אנשים, ולהביא לשיפור המביא תוצאות. אנו מעודדים גם את לקוחותינו לקחת חלק בתרומה זו לקהילה, בתחומי התמחותם.