ROI מארחת את ליאור ערוסי לסדנת ניהול חווית לקוח!


ליאור ערוסי הוא סופר, איש חזון ומהיועצים המובילים בעולם בתחומי יצירת חווית לקוח ואסטרטגיית לקוחות. ערוסי הוא המייסד והבעלים של חברת הייעוץ הבינלאומית Strativity Group  שמתמחה ביצירה ובהטמעה של חוויית לקוח ובבניית מערכת יחסים בין החברה ללקוח. החברה  מייעצת למעל 2000 חברות גדולות בעולם ביניהם  נוקיה, רשת מלונות קראון פלאזה, SAP, סימנס, FedEx הרבל לייף ועוד..

ערוסי הוא מחברם של חמישה ספרים רבי מכר בתחום חווית הלקוח, מעורבות והנעת עובדים וחדשנות.  כמו כן, הוא פרסם למעלה מ100 מאמרים מקצועיים בתחום שפורסמו בכתבי העת הנחשבים בעולם, ביניהם Harvard Business Review. רשימות הקריאה של עמרוסי נצפות ע"י יותר מ1,000,000 קוראים מרחבי העולם מדי חודש. המתודולוגיות הייחודיות שפיתח ערוסי במהלך השנים הובילו אותו לחוד החנית בתחום. בין היתר הצליח להעלות תאגיד לוגיסטי מוכר מצמיחה של 3% לצמיחה של 44% בתוך פחות משנתיים.

ליאור ערוסי זכה בפרסים רבים על תרומתו והשפעתו בתחום חווית הלקוח, בין היתר נבחר ע"י המגזין CRM  למנהיג המשפיע ביותר בתחומו.