לקוחות אפקטיביים

יש לקוחות רגילים – ויש לקוחות אפקטיביים: לקוחות בעלי השפעה חיובית ייחודית על ההכנסות של הארגון. ניתן להגדיר אותם כלקוחות בעלי שלושה מאפיינים:

נשארים לאורך זמן

הם מתחילים כלקוחות חד פעמיים – אבל מהר מאוד הם הופכים ללקוחות קבועים, שחוזרים וחוזרים לאורך זמן. בונוס נוסף: גם למתחרים קשה מאוד להעביר אותם לצד שלהם.

קונים יותר ויותר

גם איכות הרכישות שלהם עולה לאורך זמן. מה שמתחיל כסל קניות קטן הופך ליותר ויותר גדול. ככה מתנהגים לקוחות מרוצים.

הופכים גם לערוץ הפצה של הארגון

לקוחות אפקטיביים הם לקוחות שלא יסתפקו בקניה שלהם – אלא ימליצו עליכם לחברים שלהם (וגם למי שאינם חברים שלהם). הם ייצגו אתכם בפורומים שונים, יכתבו עליכם בבלוגים ובסטאטוסים שלהם, ובזכות חדירת הרשתות החברתיות באינטרנט – הם יכולים להשפיע פוטנציאלית יותר מכל פרסום אחר. לקוחות חברת Apple, למשל, נחשבים ללקוחות אפקטיביים במיוחד. הם משפיעים על החברים שלהם יותר מכל פרסומת (חיובית) או ידיעת עיתונות (שלילית).

*

אחת ההתמחויות שלנו, ב- ROI CUSTOMERS, היא להפוך אחוז גבוה מהלקוחות שלך ללקוחות אפקטיביים. כדי לעשות זאת אנחנו יוצרים Customer Experience ייחודי, שישכנע לקוחות פאסיביים להתחיל "לעבוד עבורך".

חלק גדול מהצמיחה האורגנית של הארגון שלך תלוי באותם לקוחות. אתר אותם, טפח אותם – והתוצאות יפתיעו אפילו אותך.